söndag 5 augusti 2012

Äntligen!!

Nu äntligen har jag en liten bit av mitt liv tillbaka.
Nu kan jag äntligen skriva mer här. Jag har fått en iphone att låna.
Att jag är lycklig.

Just nu sitter jag i bilen o är påväg till Fjällen för att vandra 1 vecka. Vi åker på natten så barnen sover. Än sålänge går det jätte bra. Elliot har sovit sen Bankeryd o vi är nu i Sälen, Albin vaknade precis men somnar säkert om snart. Vi har ca 20 mil kvar, så vad som helst kan ske. :)
Tyvärr är säkert inte sändningen på topp där vi ska va. Så kanske blir lite glest med inlägg denna vecka ändå.


Lägger upp VÄRLDENS sötaste bild på Elliot som togs igår på våran heldag på High Chaparall.




På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.