torsdag 20 september 2012

Öron, öron

Stackars lilla Elliot.

Inatt var nog den jobbigaste natten på väldigt länge.
Elliot vaknade 1:30 på natten som han oftar brukar. Så det var inget med de.
Men han slutade inte skrika o kom inte alls till ro. O det fortsatte läääänge. Han skrek o skrek o sov inte en blund mellan 1:30-7:30 då vi gick upp.

Jag visste verkligen inte vad jag skulle göra. Inget hjälpte.
O så i morse såg jag att det rann var från hans öra. :(

Vi hade sån tur att just idag hade Albin återbesök på öron, näsa, hals efter operationen.
Så de tog sig en titt på Elliots öra. Det var som jag trodde, hans trumhinna har spruckit den me. Albins sprack som sagt för ca bara 2 månader sen.
Nu blir det antibiotika för Elliot i några dagar.


Mina pojkar har varit så duktiga hos farbror doktorn idag. <3


Efter ca 2 timmar sömn inatt säger jag redan nu god natt. Är GALET trött idag. Kan säga att det märks på humöret.
Men ett tränings pass gjordes de. Nu börjar det nya livet med grannen :)


GOD NATT på er alla.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.