onsdag 13 februari 2013

Jobb o mys

Har ju som sagt börjar jobba nu. Därför lite dåligt med uppdateringar här.
Plus att de händer ju inte allt för mycket mer ön jobb när man jobbar heltid , o så hinner man ju knappt.

Men nu så har jag lite tid över.
Kör tompall idag här på bygget, det betyder att jag plockar upp andras skut. Alltså de tompallar de slänger ut efter sig. Åker jag runt o letar efter o staplar så fint.
Tycker ni det låter som en rolig jobbuppgift. Jag tycket det är lagom tråkigt.
Men men, nån måste ju plocka upp skiten me. O idag blev de jag :)


Ikväll väntas det massa mys o trivsamheter. Så har ju nåt o se fram emot iaf :)
Jag o Älskling ska flest ta en fika/mat i stan o sen gå på bio. Himlans trevligt tycker jag en sån här onsdag.
Vi ska titta på den svenska filmen EGO. Se om de är nåt o ha.
Alltid kul o göra nåt tillsammans ändå.



Nähä, dags o återgå till sin jobbuppgift.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.