lördag 3 augusti 2013

Fjällen

Nu är vi på väg till fjällen för en massa härlig vandring.
Det är nåt speciellt att komma upp till ett sjukt lugn i skogarna i Jämtland.

Där vi bor några mil från Funäsdalen hör man ingenting i stort sett förutom en å som låter en bit från huset. O lite mygg som surrar vid örat. Kan de bli bättre eller inte.? 
O uppe till fjälls ser man allt så långt man kan se. Vid fint väder kan de nästan va de finaste man sett i natur väg :)

Nä, jag älskar verkligen O vandra. Precis lila mycket som O ligga på plajan i Thailand. Helt olika saker, men lika bra.

De riktig sura med både resa till Thailand O resa till Fjällen är de SJUKT LÅÅÅÅÅNGA resorna.
Vi har inte ens åkt halvvägs nu när klockan är snart 2 på natten O jag DÖR här bak i bilen.
Sitter jävligt fastklämd mellan två stora barnstolar i en mini bil. Min feta röv är inte gjord för att sitta såhär, jag LOVAR!! 
Men men inget O göra ät, om några jävla timmar är vi framme. 

Jag får en fantastik belöning av all möda iaf. Surt bara att man ska hem me :)


Ska ha en fantastik vecka iaf. O eftersom vi är ute låååångt i buschen funkar självklart inte telefonen. 
Så blir lila dålig uppdatering som innan iof, men har jag teckning ska jag visa er fina fjällen.


Trevlig vecka alla!!! 



På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.