torsdag 12 mars 2015

Lek från förr

Man kan verkligen inte klaga på detta fantastiska vår väder de bjudits på i veckan.
Snälla väder gudarna låt våren stanna.

Vi har verkligen lekt ute till sent på e.m efter dagis. Så skönt O äntligen kunna vara ute länge utan att frysa eller bli blöt.

Idag gick vi till en å/Bäck som ligger en liten bit ifrån oss där jag ALLTID lekte när jag va liten.
De va verkligen kul O gå dit ned barnen för de tyckte de va lika kul O spännande som jag tyckte när jag va liten.
Hoppas verkligen att de också kommer gå dit med sina kompisar O leka i timmar om några år. 

Vi byggde bark båtar som skulle ta sig genom bäcken. Gick sådär med de älskade bara själva grejen.
O så rensade vi i ån så båtarna åkte fint fram. Bästa av allt var O också att hoppa fram O tebax över ån.
Alicia hon satt så fint på backen O va nöjd av att bara få titta.

Älskade ungar vad jag älskar er så <3




På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.