onsdag 28 oktober 2015

Kolmården

Är nu påväg hem efter en fantastiskt dag på Kolmården  med barnen o barnens kusiner o bästa mamma/mormor.
Var allra första gången för oss alla. Jag har aldrig vart ens inte när vi va små. Så detta va super roligt både för de barnen o oss vuxna tror jag allt.

Eftersom de snart är Halloween var dr massa gastar, häxor , varulvar o spöken överallt i parken. En riktig stor halloween fest.
Riktigt häftiga va de alla. 
Kul när de händer något samtidigt som man går o tittar på alla djur.

Vi såg nästan alla de stora djuren som tigrarna , lejonen , noshörning , elefant o de mesta av savannens djur. Massa andra me såklart.  En del skulle man vilja ta med hem.  Gud så söta o klappvänliga de ser ut. :)
Men de bästa av de bästa var verkligen delfin showen. Kan tom säga att de va MAGISKT.
otroligt vilken härliga känsla o ett lugn man får när man sitter där o tittar.
Musiken till showen gjorde de också magiskt.
En dröm som man har ( som säkert nån av er me ) är ju verkligen att få klappa/simma med delfiner. En 30 års present till mig själv nästa år. Ja tack !
Ja, helt fantastisk magiskt va de iaf o jag skulle kunna sitta där inne hela dagen o bara titta.

Nu är vi alla helt Slut efter en heldag.
Barnen sover i bilen allihop o jag ska nog göra desamma.
Tack älskade underbara mamma för en härlig dag. Du är den absolut mest uppskattade o bästa mormorn . Kul att alltid få göra något äventyr på loven med dig o alla barnen. 

På återseende < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.