söndag 20 november 2011

Vänner

Jag har nog världens underbaraste vänner.

Jag blev kidnappad igår på min födelsedag.
Jag anade verkligen INGENTING att något skulle hända så jag blev så överraskad när de stod i hallen o skulle hämta mig.

De tog mig till ett hotell i stan i anade då inget , visste inte alls dom skulle hända.
Men väl där så.
Vi alla blev sminkade i fotade. En skit kul grej o jag hade skit roligt.
Efter käkade vi en riktig god middag på Jensens.

Jag hade en helt underbar födelsedag. Den absolut bästa o mest oförglömliga födelsedagen jag haft.
Kunde inte önska mig en bättre dag.

Tusen tack Sandra , Lissan , Frida o Linda.
Ni är helt underbara. Hade aldrig anat detta.
Jag får ju en tår i ögat så glad blir jag av min dag :)

Nu ska jag njuta av denna söndag.


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.