måndag 21 november 2011

Min !

Jag har nog världens underbaraste Älskling.
Jag menar de verkligen. =)

Nu när jag fyllde 25 år fick jag en jätte fin present av min familj.
En helt egen fin o perfekt systemkamera. O den är bara min min min ( Andreas får självklart låna den om han frågar )
Att jag blev glad när jag öppnade paketet. Jätte glad !

Det blir helt fantastiska bilder med kameran. Det går verkligen inte att jämföra med en vanlig digital.
O det är så roligt o ha en sån bra kamera nu när man har barn.
Tänkt vilka underbara jul o sommar bilder vi kommer få på barnen nu. O det är ju så mycket roligare att ta kort nu när man får de så fina.


Tack snälla underbara Älskling får den fina presenten.
O inte att förglöma. Jag fick ju Desperate Housewives kokbok me. De tyckte jag va skit kul. Se om man kan tillaga en god DH middag =)
Den fina ringen o de fina armbandet fick jag av syster o mamma i present. <3



På återseende <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.