tisdag 9 juli 2013

Barnvakt

Idag har man testat på lite O vara 4 barns mamma. 
Är barnvakt till mina syster söner idag O imorgon med övernattning O allt.

Kan verkligen säga att de är inte mycket mer arbete med två eller fyra barn. Iaf nån dag O så.
De leker oftast hur bra som helst O har jätte kul ihop.
Tur har man såklart med vädret. Värme O sol gör ju allt mycket lättare. 
Vi har haft vattenkrig ( fast de va ju bara jag som fick hålla i vattenslangen ) de gäller ju O vara smart.
Går alltid O köra me -"Jag är faktiskt vuxen" :)
Kul hade de iaf, O jag me.


Imorgon blir det nog en tur ner till glassfabriken O äta god glass.
En liten mini utflykt här i Taberg.
Smidigt O säkert uppskattat hoppas jag.

Inte jätte lätt O hitta på grejer som passar en 8 åring, en 5 åring , en 4 åring O en 2 åringen.
Men glass gillar ju alla.

Nu dags O sova. Blir en rolig O stimmig dag imorgon me hoppas jag .



På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.