måndag 1 juli 2013

Helgen i Halmstad

Nu bör jag sitter här hos frisören hinner jag en massa O skriva.

Kan uppdatera er lite om helgen.
Har varit i Haverdal O njutit O trivts till tusen.
Vi åkte ner i fredags. Käkade lite mat O spelade spel på kvällen innan läggdags. I lördags så åkte vi till Båstad O shoppade lite , åt en skit god pizza på Pepe's. Stor som tusan var den. Måste gå dit igen , för O så god den va. Barnen åt en massa. Betyder bra betyg.
Sen for vi vidare til AFTER BEACHEN på Solgården i Tylösand O rockade loss till DuoJag som öppnade AB för i år.
Jätte mycket folk. Barnen tyckte det var jätte kul. Albin rockade loss med sin armdans O Elliot vickade så sött på rumpan. 
Kommer nog allt blir mer AB för delas del. Kul för oss för jag älskar de.
Tur med vädret hade vi me. De spöade ner från Båstad till Tylösand. Men 5 min innan de började blev de klarblå himmel. 
De är lite gudomligt över de tycker jag :)
Grymt bra drag va de . Kul vi va där.
På kvällen trivdes vi med grill, vin O spel.
Bra dag för oss alla.

Igår (söndags) gick vi ner till havet O kikade. 
Kastade lite sten O snäckor. Såg en död säl. O så trodde vi att vi såg massa sälar längre bort på en sten. 
Så Andreas fick gå lång ut O titta. 
Men tyvärr så var de bara fåglar :(
Lite spännande va de ett tag iaf.

Blev kaffe O fika innan vi for hem. Råkade ju ta vägen förbi Ullared. 
Andreas var som ett barn på julafton för att få åka dit. Köpte massa fint O lite skit.
Bjöds på grill hos Andreas bror O Linda efteråt. 
De bodde en natt på campingen. Mysigt med lite camping känsla ändå :)

Sammanfattar denna helg som exemplarisk. Hoppas på massa mer sommarminnen O massa mys med fina vänner.


Tack underbara Fidde O Emelie för att vi fick komma. <3
Barnen älskar er verkligen. Albins nya idol är Fidde kan jag lova.


På återseende <3










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.