onsdag 17 december 2014

Längesen

Nu va de allt förlänge sen jag skev. Vet inte vad jag gör med min tid men skrivandet glömmer jag bort i all fart.

Veckan O helgen som gått hat vi hunnit med en massa.
I helgen var vi på Julmarknad genom Bårarp. Mysigt med alla dessa julmarknader runt jul.
Iaf så fick man gå genom Bårarp till varje "gård" o titta i deras mysiga bodar/butiker på deras utbud.
Jag var ju sugen på ljusstöperiets bod. Hem fick jag de jag ville iaf. Deras handstöpta ljus :)
I mellangården hade de sååååå söta lamm som precis fötts. Gudans så söta de var.

Vi har också klätt granen O gjort årets pepparkaks hus. Fint blev de båda.
Satte för en gång skull in en slinga i pepparkaks huset. Mysigt på kvällen.

Igår kväll vad jag O Alicia på årets Glögg mys.
En tradition vi tjejer haft i nog 5 år tror jag allt.
Vi dukar upp ett galet bord med massa julgodis O annat gott..
O så lekte vi julklapps leken som alltid.
En lek som jag knappt kan behärska.
Jag blir helt galen. :)
Inte av alla klappar utan av själva spelet. Stressen , ovissheten när tiden tar slut,  hur långt de är kvar. Aaaa, jag tycker iaf julklapps leken är galet kul.
Tror ni den skulle funka för mig vid utdelningen med släkten?? :)


Ja, nu ska jag iaf stöka vidare i julstöket. Slå in klappar idag kanske. Måste inhandla de sista me.
Ooooo, jag ÄLSKAR verkligen julen.
Bästa tiden på året.



På återseende <3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.