söndag 4 januari 2015

Denna unge E

Denna unge herr Elliot. Älskade lilla Elliot, fy tusan va jag älskar han.

Han är så sjukt rolig. Samtidigt som han kan göra mig galen O smått hysterisk:)
Han är den charmigaste O finaste Elliot som finns.
Kan charma de flesta på ett ögonblick, också där samtidigt som han kan vända O bli så illmarig.

Idag har han sagt sjukt roliga grejer gång på gång ( som han iof oftast gör lite varje dag)
Men nu vid läggdags så kom de bara sådär.
Jag: "sov gott, Elliot.  Älskar dig"
E: "Bye Bye , äppelpaj!"
Tror ni jag dog lagom av skratt. Ja, de kan jag lova. :)

Likadant en fras han säger varje dag.
"Jag älskar dig i hela världen, hela mitt liv O Brandman Sam"
Äääää, ok!! 
Så roligt O charmigt så vi skrattar med han varje gång.

O ni som känner Elliot vet hur snabbt han märker om nån har nya skor, kläder ja allt.
Då kommer de det härliga spontana frasen från den modemedvetne Elliot.
Finns nog ingen 3 åring som gestikulerar så mycket som han.


Ja, kan ni förstå att man älskar denna unge till månen O tillbaka.
Han får oss O skratta ( O mycket skrika) varje dag. 
Underbara Älskade Elliot <3



På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.