torsdag 1 januari 2015

Gott nytt år 2015

Tänk va 1 år går fort. 
2014 har verkligen varit ett fantastiskt år. Våran underbara Alicia komm till världen. På ett år är de något av de bästa som kan hända. Likaså åren 2009 & 2011 är lika underbara.

Nu är 2015 här O de ska bli ett kanon år. I Alicia värld kommer de hända en massa. Det är ju under detta året de lär sig de mesta i livet. 
Tänk att Albin börjat Förskoleklass efter sommaren. HERREGUD , de låter ju helt galet. Han fyller verkligen 6 år i år. Stoppa tiden. Min lilla grabb börjar på riktigt bli stor. <3
Elliot blir hela 4 år till sommaren O börjar på stora avdelningen. Charmtrollet kommer säkert charma massa nya människor detta året me.
Vilka fantastika barn vi fått. Allt de bästa som finns.
Bus O syskon "kärlek" bjuds dagarna på. Inget jag aldrig nånsin skulle vilja vara utan , ändå att man ibland kan dra sitt hår av allt bus de hittar på :)

Jag ska njuta av mitt liv som mammaledig detta året. Njuta av min familj. Hitta på massa grejer på tu man hand med min sambo Andreas. De kan nog bli lite av ett nyårs löfte. Då menar jag inte stora grejer, utan lite vad som. De vet jag att han älskar. :)



Hoppas ni hade ett lika fantastiskt år som jag. Nu väntas på vad år 2015 har att bjuda på.


GOTT NYTT ÅR !!!



På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.