söndag 11 december 2011

Dop

I lördags var jag på Novas dop. Så fint så fint.
Hon döptes i Habo kyrka. O jag är inte facinerade av kyrkor, men denna kyrkan är verkligen så fin. Det är en gammal trä kyrka med massa gammla målningar. Himlans fin.

Nova var dukitg i kyrkan ( fast hon grät ). Det är ju inte kornstigt när en gubbe står o pratar o häller vatten heller =)
Efter dopet var det mat o fika. Gudans så gott de va. Jag kan säga att jag gick därifrån proppmätt. Mätt för en hel vecka. Jätte mumsigt va de.

Hon fick så himlans fina grejer Nova.
Hin fick en sån otroligt fin canvas tavla. Sån vill ja me ha =)
Om jag inte får en , ska jag göra en på barnen. Kul o ha en sån tavla uppe, som är en tavla men också kort.
Nova är ju så söt så man vill äta upp henne =) Jädrans söt.


Tusen tack Zandra o Micke , Noel o huvudpersonen Nova för ett fint dop.
<3 <3 <3




På återseende <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.