lördag 17 december 2011

Jul mys

Nu har man fått lite mer jul känsla nu inför julen.
Glögg kvällen hos Sandra var lika mysig som vanligt.
Det var massa gott jul godis hon hade bakat ihop o jul stämningen va på topp.

Alla gick sig en fin julklapp med sig hem. Alltid samma Stim o stoj vid julklapps utdelningen. Det är alltid lika roligt att se.
Tillslut blir alla nöjda o glada för sin lilla klapp.

Jag fick hem mig en jätte fin plåtburk o en smörkniv. Mycket nöjd.

Nu ska jag gotta ner mig i sängen o sova så gott.


Tusen tack Sandra för ännu en super mysig glögg kväll.
Du är för underbar <3
Alltid lika mysigt att komma ut till dig för denna årliga tradition. Lite en av mina höjdpunkter så här innan jul.
Mys !!!


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.