onsdag 28 december 2011

Inte mest

Idag har det inte hänt mest. Därför det dåliga bloggandet.

Började dagen med bus hos grannen Leah. Trevligt sin vanligt, tills Albin började bli jobbig o elak.
Höll på o slåss o puttas. Inte ok i mina ögon. Blev en del skrik o skäll från mig idag. Trött jag blir när han är sån.
Som tur är så är han inte de alltför ofta.
Men tråkigt när han väl är de.
Han va lika full i bus när han kom hem me.

En härlig skällande o lagom trevlig dag. Nu ligger han iaf tills sängs o äntligen få sova.
Han är nog fortfarande lite trött efter all jul o allt.

Farmor o gammel moster Mona var förbi med paket o bus me nu i eftermiddag. Blev han lite piggare. Men fortfarande lite bus i kroppen.

Nu ska jag lägga mig i badet med badkulor o skum o njuta en stund :)
Härlig avslutning på denna dag.
De gillar vi.
Är inte svårt o få i sig lite ny energi. Ett varmt bad o soffan gör susen.


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.