onsdag 15 februari 2012

Mys

Alla <3 dagen igår va mys mys.
Älskling tog med mig på bio.
Vi såg En gång i Phuket. O den va skit rolig. En film jag lätt kan rekommendera. Man längtar verkligen till Thailand när man såg den.
Det är himlans mysigt att gå på bio tycker jag.
Därför är en dag som Alla hjärtans dag en bra dag.
Det är då man tar sig tid o har en "ursäkt" att skaffa barnvakt o tex gå på bio. Klart man alltid kan ge bort blommor o choklad vilken dag som helst. Men i en vardag så glömmer man lätt bort de.
Alla <3 dag är ett stort jippo, men jag gillar de ;)

Andreas fick dessa fina tulpaner av mig . Självklart med en choklad ask till.
Vi hade en riktig traditionell alla <3 dag igår . En trevlig sådan.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.