fredag 10 februari 2012

Pigg

Jag har verkligen fått två helt olika söner vad de gäller sovtider.
Underbara Albin är en riktig trött gris o sover hörn till 8 halv 9 oftast. JÄTTE skönt tycker vi.
O så kom underbara Elliot som gärna vaknar runt 6 tiden. Plus att han hemskt gärna vaknar 6-7 gånger på natten. Här snackar vi inte om att vara en trött gris som bror sin. Elliot är en natt/morgon människa. Härligt !!
Jag ÄLSKAR småbarns livet :)
De är faktiskt sant ( fast ändå med en gnutta humor ) men det är ju ändå en underbar tid. De händer så galet mycket hela tiden.
O leenden o skratten man får från Albin o Elliot överväger allt.
Klart jag skulle önska mig mycket mera sömn. För de är klart man behöver. Men sova får jag göra om några år.

Nu ska vi snart stuga upp ur sängen för att baka. Mammorna kommer på frukost vid 9 så måste nog baka något.

Först lite mer mys med Elliot<3


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.