måndag 13 februari 2012

Orkerslös

Ja, jag drog mig ner till gymmet idag efter att Andreas kommit hem.
Fast jag behövde inte dra i mig så mycket idag för jag längtade att få komma ut huset idag.
Usch, jag är så himla trött efter 6 månaders sömnlösa nätter att jag inte orkar göra ett skit.
Idag va de knappt att jag ens orkade leka med Albin. De är sant så attans trött är jag.
De är ju synd om mina barn. :(

Jag hoppas snart på mer sömn om nätterna så jag kan bli mer pigg. Snart är musten ur mig.

Men en klapp på axeln iaf för mig idag. En liten klapp för gymmet iaf, o en stor käft smäll för att jag är så attans trött.

Ge mig styrka någon !!!


Sedär ja, ännu ett gnäll inlägg :)
Men de skiter jag i. För jag är TRÖTT !!


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.