fredag 15 juni 2012

S(nål)länning

Igår var vi på Plantagen jag o Åsa för att fynda lite växter o träd.
Det var nämligen 50% på allt detta.
Enna riktiga klipp blev det. Barnen fick varsit fruktträd att plantera.
Äpple till Albin , o Plommon till Elliot. Kommer bli kul o se träden växa medans pojkarna blir stora :)
O sikket klipp. Köpte dessa träd för ynka 400:-. Yes, där kom den glada smålänningen fram.

Men jag är fan inte en smålänning som en del andra var igår. HERRGUD!!
Jag säger bara de att ibland skäms man för o vara människa.

De hade nämligen också super duper rea på sol stolar. Endast 99:-. Så visst tusan va de billigt.
Men fan inte värt o slåss för. För de gjorde de verkligen tanterna o gubbarna. De va helt galet. Går inte att förklara hur de va. Galet!!
De slogs verkligen. Jag stod ett tag men sen när jag fick se hur de betedde sig gick jag.
Men tur som tusan som jag har hade en jobbar kompis tagit en till mig. Så lycklig gick jag ut o nöjd över mina inköp.

Ja, kalla mig gärna s(nål)länning men jag är skön inte som de andra. Jag är en bra smålänning :)



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.