torsdag 14 juni 2012

Trött

Så här galet trött blir man om man väljer o stuga upp 5:13.
Kan du förstå de underbara söta älskade Elliot.
Det det är inte ok att stiga upp i ottan.

Det konstiga va att igår så la jag han vid 20:30 just för att han skulle sova längre. Men ki fick jag för de. Blev tvärt om.
Det är ju inte så att han sov från 20:30-5:13 nej nej nej. Utan han vaknade både 1:00 o 4:30. Annat hade de varit lite mer ok för då hade man fått sova hela natten.
Men jag vet inte alls vad vi ska testa. Inget verkar funka.

Nån som har några sömn tips??

Mottages ner ön gärna.

Ändå att man inte får sova så ÄLSKAR jag denna tid ändå. Han är jj så galet lycklig denna unge när han vaknar. Så man kan ju inget annat än o le o älska ungen galet mycket.
Man kommer säkert sakna denna fina/jobbiga tid när barnen ligger som 15 åringar i sängen o inte VILL stiga upp.

Jag älskar mina underbara pojkar mer än något <3



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.