torsdag 28 juni 2012

Värsta kapet

Idag gjorde jag bästa värsta kapet någonsin. Jag är då lycklig.

Jag har letat länge efter ett sånt hör stort fint överkast som jag kan täcka över våran fula bäddsoffa med.
O idag äntligen!!!
Det var hela 1000:- rabatt om man använde sig av världens bästa app på telefonen.
Så jag kapade detta tjusiga överkast för ynka 490:- på Dimoda som ligger i stan.

Det blev så himla bra. Så lite mer kuddar i soffan o sen kan barnen krypa upp o mysa i soffan framför tv:n på övervåningen.


Visst i tusan var de galet bra kap ??
O galet fint va de me. De tycker jag iaf.


Nu lägger sig en nöjd Therese i sängen efter en underbar dag på stan med bästa Petra o syster. O mys med familj i trädgården , o nu ikväll mys med manikyr o pedikyr hos fina Frida.

Kunde inte varit en bättre fullspäckad dag.


God natt o sov sött. De ska jag göra !!



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.