onsdag 17 oktober 2012

Fint

Idag tog vi oss ett sista farväl av min underbara o världens bästa Gammelmormor som är uppe i himlen med alla sina vänner.
En jätte fin begravning fick hon.
Fin musik, fina tal o solen lös så fint.

Känns lite tungt nu när sista farvälet är gjort.
Men jag ska allt sitta o prata med dig vid din grav många år framöver.
De lovar jag !!

Tack ÄLSKADE G-mormor för att du funnits för oss så länge.
Du är en underbar människa.


Petra hade barnen under begravningen.
O jag kan lova att de haft en kanon dag med henne.
Denna fina vän betydder otroligt mycket för mig, o mina barn när de förstår mer. :)
Hon hjälper oss så mycket.
De fina löv-teckningarna hade de pysslar me idag. SÅ fina !!
Leker med barnen för fullt när hon är här. De älskar henne . De syns så väl <3


Nu är det snart dags för sängen.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.