onsdag 10 oktober 2012

Härlig höst

Idag bjuder verkligen hösten på sitt bästa väder.
Solen skiner o det är sådär friskt o krismöte i luften.
O löven är så vackra i alla dess färger.

Man får så mycket energi en sånhär dag. En massa har jag hunnit med.

Började dagen med ett ben-pass på gymmet. Otroligt skönt på morgonen faktiskt.
Hem för o njuta en stund innan jag o Elliot åkte ner för o kika på lite tyg, men inget som föll oss i smaken.


Efter jag hämtade Albin begav vi oss till skogen för att plocka lite ris o mossa till kvällens pyssel som jag ska ha ikväll.
Blir o pyssla till något snyggt av de.


O nu njuter jag med tidningen Lantliv när Elliot sover o Albin äter mellis.

En toppen dag, o den ska fortsätta i samma takt.
Kommer bli en toppen mysig kväll med brudarna.




På återseende <3

1 kommentar:

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.