onsdag 31 oktober 2012

Hallowen pumpa

Ursäkts för extrem dålig uppdatering.
Vi hsr varit iväg i Danmark på mini semester.
Mer om de senare.


Idag är det ju Hallowen ( om jag nu inte är helt ute o cyklar )
O på Hallowen måste man ju ha en lysande pumpa på trappan.

Så jag tog barnen o började pyssla. De tyckte de va sådär kul , efter 5 min va de trötta på de.
Slutade som vanligt med att jag pysslade själv :)

I år gjorde jag faktiskt en lite annorlunda pumpa. Inget scary face icke.
Gjorde massa små hål. Blev ist en jätte fin pumpa lykta ist. Tyckte jag va himla fint.
Spännande o se hur den lyser ikväll.


Va tycker ni ??
Visar också hon ni gör. Väldigt väldigt simpelt som ni ser.


Glad HALLOWEN.!!!




På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.