torsdag 3 december 2015

Bad o bus

Igår va de avslutning på Albins simskola. Så mycket de ändå kan lära sig på några veckor. Från att inte kunnat hålla sig över ytan till att kunna ta ett o annat simtag. Duktiga Albin.
När Albin hade simskola gick Elliot bada o busa helt själv.  Självklart satt jag inne i hallen o han hade armpuffar.  Gick faktiskt himlans bra. Tom bättre än va de gjort när man vart me i badet. Lyssnade så bra så. Blir kanske så när man inte är med för då har de lite rädsla o respekt för vattnet.
Där uppe är de rätt litet me så man ser alla hela tiden. 

Hade två helt utslagna grabbar sen när vi kom hem.
De somnade gott kan jag säga. 

Idag är de torsdag o de betyder att min älskade ERNST är i rutan för detta årets JUL MED ERNST.
O ingen är lyckligare än jag. Yyyeyy !!!
Så ikväll ska de mysa framför tv:n. Plusset på de ör också att Andreas kommer hem ikväll.  Slipper jag sitta själv.

Trevlig dag alla !!!

På återseende < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.