måndag 28 december 2015

Härliga helg

Nu är snart denna härliga högtid helg över. O verkligen ändå att de är fullt ös från morgon till kväll i några dagar så älskar jag denna högtid.

Barnen  va lika nöjda dom. Fick jätte fina klappar som de lekt med typ otroligt nog på dagarna.
Jag har inga "lek-barn" så detta va bra betyg.

På juldagen va vi på våran traditionella spel kväll med våra vänner.
Denna gång hos Petra o Mattias. Åt tapas som vi hade gjort alla. O tusan så gott se är. Mer tapas åt folket !
Blev en kanon mysig kväll o barnen höll helt GALET låda men efter en stund lugnade de ner sig. Herregud !

Har också hunnit med 75 års fest för min farmor på Annandag jul. 
Trevlig tillställning men efter ännu en sen kväll va vi alla sega.

Så igår hade vi mamma/föräldra match med Albins hockey lag. O herregud säger jag.
Tur man fick kunde stå lite stand by för de va inte mycket att ha att få ha mig på isen.  Hahaha ! Tur inte pucken hittade till mig iaf :)
Albins o alla vann med 5-2. Riktigt duktiga.
Efter va de verkligen bara härligt slapp i soffan till Rädda Willy 2 o 3. Barnen satt som klistrade.

Nu ska vi njuta ännu mera av lång ledigt. 
Hoppas ni gör desamma. 

På återseende < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.