tisdag 15 december 2015

Sjukstuga

Här hemma har vi sjukstuga. Efter lite kräk incidenter så hoppas vi nu att ingen mer får. 
Jag är ändå väldigt glad att de blev sjuka nu över helgen då Andreas är hemma. Smidigare när vi är två som kan hjälpas åt. O otroligt glad att de blev denna veckan så vi inte fick de i jul veckan.

Va ett tag sen jag skev något. Vart mycket fix inför julen med klappar o annat.
Plus att Andreas har vart hemma ett tag så då glömmer jag lite bort bloggen :)
Vi har inte gjort mest ändå. 
Inhandlat o pyntat årets julgran.  De är något speciellt att vakna upp på morgonen o granen står o lyser så fint.
Att Jag älskar allt med julen.
Ni som känner mig vet att jag är en riktigt traditionist så här missas inget vid jul :)

Nähä,  dags o tvätta lite nu i sjukstugan :)

På återseende < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.