onsdag 13 januari 2016

Inskolning Alicia

Ni har de gått 3 dagar för Alicia på dagis. O de går som en dans. Hon tassar runt där som att hon vart hur länge som helst.
Tittar lite efter mig men de är bara de första 10 min sen går hon runt o tittar på allt kul som går att leka med.  Sätter sig gärna i allas knän. Backar sådär sött intill som just hon kan o alltid gör. Söthöna  <3
Gick tom så bra idag så jag gick ut 40 min. Hon hade inte gråtit en skvätt, bara frågat efter Pappa såklart. Hennes idol o hon kommer absolut bli Pappas flicka :)

Absolut super skönt att de går så bra o är så smidigt.
Men ghaaaa va de skär i mamma hjärtat att lämna henne o så ska hon ha jätte kul utan mig. Hade sååååååå gärna njutit många månader till med mina små hjärtan.
Detta att vara hemmafru skulle passa mig som handen i handsken. 
Sen kanske de blir jätte skönt o börja jobba men jag har galen panik för de.

Imorgon väntar en ny dag på dagis.  Härligt !!
O Elliot ska till tandläkaren me. Bli spännande.

På återseende < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.