tisdag 26 januari 2016

Typiskt

Jag skulle aldrig sagt de.
Jag sa i förra veckan att Elliot inte vart sjuk på jag vet inte hur länge.  O himlans tur att Alicia fick feber förra veckan så man slapp vabba första jobb veckan. 
Men tji fick jag.
Nu sitter jag här, första jobbveckan o VABBAR !
Tur jag hann visa mig på min första dag iaf.
Elliot fick sån poff-feber igår när vi kom hem från dagis.
Verkligen bara poff kom den så fort vi klev innanför dörren. Kokhet.
Som att hann gått o helt sig på dagis hela dagen stackarn 
Han låg utslagen  hela kvällen sen.
Så idag har vi vart hemma. De har verkligen vart super mysigt.  Vi har bara myst soffan o spelat lite spel. Han rörde sig knappt en meter på hela dagen. Inte jätte hög feber men ändå medtagen.
De får bli en dag hemma imorgon me så hoppas vi på förbättring så jag kan jobba på torsdag iaf. 

Albin va så söt. Han ville göra chokladbollar till sin sjuka Lillebror . Hur gullig får man va.
Elliot tyckte de va riktig goda , de gjorde nog Albin me för de va väldigt viktigt o få slicka bort allt de goda på fingrarna sen. :)
Alicia var överlycklig att få smak på bollarna.
Mmmmmm,  Mmmmmm.  Sa hon hela tiden :)

Underbara älskade barn. Fy tusan va lycklig jag är att få vara er Mamma .
Nu gör mig så stolt. De är ni som är mitt liv <3

På återseende < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.