torsdag 21 januari 2016

Sovning

Alicia va mycket piggare idag.  Febern va borta men hon fick en härlig förkylning på köpet bara som håller i.
Så idag blev de iaf dagis för henne. Imorgon är sista inskolnings dagen sen börjar verkligen en helt annorlunda vardag för oss.
Ghaaaa !!! Jag längtar INTE. Lite små laddad ångest gömmer sig i mon kropp . Fy !
Iaf idag när jag kom så sov hon så otroligt sött på sin madrass. O gudans att hon sov.  Kunde knappt väcka henne så trött va hon. Trodde aldrig hon skulle somna på madrassen med alla barnen.  Men hon hade somnat på 5 min o sov ända till att jag kommer vid 14 tiden. 2 h med all rörelse. Skönt o veta att de fungerade så bra.

Imorgon är som sagt sista dagen.  Lilla hönan är stor nu.
Sen ska jag njuta till tusen av denna helg.

På återseende< 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.