torsdag 8 mars 2012

Älskling

Dessa bilder tog jag på Elliot i veckan. O jag bara älskar dom.
Han är helt bedårande söt!! Han gillade verkligen sina sol brillor. Hoppas han vill gillar dom lika mycket i sommar. För han är ju bara för söt i dom.


Idag har jag verkligen inte gjort något. Efter en ännu jobbig o lagom sömnlös natt somnade både jag o Elliot i 3 timmar efter vi lämnat Albin på dagis.
Det var riktigt skönt att få igen lite sömn.
Det behövs verkligen. Det börjar bli jobbigt att inte få sova ordentligt.
Men som sagt, det är självförvållat o de går över. Frågan är bara NÄR ??!!


Snart ska vi till mormor o morfar ( min mamma o pappa ) o träffa dom efter att de gottat sig i Thailand i 3 1/2 vecka. :)
Albin kommer bli överlycklig. Han har tjattat om dom länge nu.
O de kommer bli lika glada dom.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.