söndag 4 mars 2012

Tidig

Det är ju SÅÅÅÅ härligt att få vakna runt 6 tiden av sparkande , rivande fötter o naglar på magen.
Det är verkligen underbart. O nej , jag är inte ironisk ( bara lite ) jag är lycklig att få vakna med mina barn vid min sida. Att få pussa o krama o kela med dom varje dag. Det är något som gör mig varm.
En blogg som jag trillade in på o läsa. De har förlorat sin 3 månaders dotter. Det är något jag inte kan föreställa mig skulle hända. Jag ger dom all min styrka.
Om ni vill läsa eller skänka pengar för forskning. Då är bloggen , www.adbro.blogg.se

Vi sitter nu hela familjen o kikar på Vasaloppet. Starten missade vi icke. Andreas längtade tillbaka. Han åkte Vasaloppet 2010.

Nu blir det morgon mys med älskade familj <3
Att jag är lyckligt lottad som har en frisk o fin familj. Låt det alltid vara.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.