tisdag 20 mars 2012

Slarvig

Denna dagen har verkligen gått i ett rasande tempo.

Började dagen med god brakfrukost hos Åsa. Att det är så mycket godare o äta frukost hos nån annan.
Sen skulle jag åka o stor handla innan jag hämta Albin på dagis.
Åkte till Ica Maxi tar ur Elliot hämtar vagn o sen går o ska kolla om barnbidraget kommit in.
Men ki fick ju jag. Väl framme hittar jag inte mitt j*vla bank kort. Detta är inte första gången detta händer kan jag säga.
Så de va ju bara att packa in oss i bilen igen i åka.
De positiva med detta var isf att jag fick tillfälle o ta en snabb visit hos Emilia. Mycket trevligt. Tackar så mycket att jag fick rycka in :)

Ja, så va kl halv 2 . Till dagis o hämta Albin. Åka hem , leta efter kortet. Tillbaka till Ica med båda barnen.
Sen så var jag redo för att handla.
Det tog ju bara 1 1/2 timme. Men jag hade inte bråttom så de gjorde mig inget. Barnen skötte sig faktiskt helt ok hela tiden.
Jaja, så blir det väl när man är lite slarvig ibland.

Efter denna långa flängande dag för lite handling tog jag på mig löpar skorna o sprang av mig.
Fasen va glad jag är att jag börjat tycka att löpning är så kul. Trodde jag aldrig om mig själv.


Nu blir det iaf riktigt soffhäng efter denna dag. Att jag haft fullt upp,
Har inte ens hunnit titta Fejjan ( Facebook ) en enda gång :)

Trevlig kväll gott folk.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.