söndag 2 december 2012

Hemma mys

Nu är vi som sagt hemma igen.
O jag kan säga att det är härligt o mysigt o vara hemma.
Men jag längtar självklar tillbaka lite, annars ljuger jag :)
Vi kom hem till ett fint Taberg.

Har haft en hel underbar semester. Semester är helt underbart. Speciellt med fina familjen <3

Jag har hunnit med en massa sen vi kom hem.
Vi vaknar rätt tidigt eftersom röde skiljer 6 h från Thailand. Desutom så gick jag o la mig 19:00 igår. Galet trött.

Jag har packat upp alla väskor, startat o tvätta, pyntat i fönstrena till advent, plus att jag julstökade ordentligt igår.
Vi hade julbak hos mamma o pappa. Vi var galet trötta men de va super mysigt.


Idag har vi advents mys me. Vi äter frukost framför tv:n hela familjen med tända ljus. Kan inte bli bättre. Älskade familj <3
barnen har fått sina morgon paket från kalendern.
Jätte fin mössa fick Elliot, o guldpeng fick Albin.
Det är min mamma som gör kalenderna varje år, så är nästan lika roligt för mig :)


Nu blir det mer julstökade idag me. Har faktiskt inte hunnit göra advents stake.




På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.