torsdag 20 december 2012

Julledig

Idag var det sista dagen för Albin detta året. Nu är det dags för julledighet. :)
Så då fick man klä ut sig. Albin valde Spiderman. Så stolt var han när han fick ha på sig så roliga kläder till dagis.

Efter dagislämnandet for jag o Elliot in till stan för att införskaffa de sista julklapparna.
Nu är jag lagom redo för julafton. Bara lite små grejer kvar.

O just nu sitter jag i bilen o fryser häcken av mig på väntat på Petra som ska hämta mig o Elliot.
Varför undrar säkert ni!?
Jo, biljäveln startar inte för att startmotorn har låst sig på nåt konstigt sätt. Ghhaa!!
Irriterande. Jajemen!!
Inte nog att jag är skit sen till dagis , nu blir jag skit skit sen.
Klantigare kan man icke vara.

Nu är Petra snart här. Ska packa ut allt IGEN: /



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.