lördag 29 december 2012

Ursäkta

Ursäkta mig för EXTREMT dåligt bloggande senaste tiden.
Men konstigt nog hinner man knappt sitta ner o ljuga av sig.
När man väl sätter sig ner är det annat o fixas me.
Ska försöka bli bättre :)

Lite updatering av julen m.m.
Vi har haft en toppen mysig jul. Firats med familjen.
Barnen o vi har fått en massa fina julklappar. Mest barnen , fast jag hade varit rätt snäll ändå.
Albin fick ett Pippi dockhus som vi lekt lite me. De rör mest runt bland sakerna o gubbarna , men jag ska snart visa hur man leker med dockhus. :)
Gammla minnen från barndomen.

Efter alla leksaker de fått är det dags o rensa bort det gammla. Blir galet mycket leksaker. De är överallt här i huset.
Har gjort Elliots rum, "bara" lekrummet o Albins alla grejer kvar. Pjuu!!
Ska försöka hinna med imorgon kNske.

Ja, va har hänt mer. Inte mest. Bara varit hemma o myst med familjen nu när det är långledigt o allt. Varit på stan idag o bytt lite grejer. Orkade inte kika in rean. Tycker det är så stökigt. Ändå att man skulle kunna hitta fynd.
Kanske tar en sväng in imorgon me.

Nu är det snart dags för NYÅR me. Ska bli himla trevligt. Vi är bjudna på Gala fest hos våra vänner. Middag o trevligheter. Ska tänka på vad man ska ha för tjusig skrud.
Det är barnfritt , så här ska det allt skakas loss på Nyår.
Kommer allt sakna mina Prinsar. Men de får jag Nyårs pussa på nyårsdagen ist.

Ja, lite o se fram emot nu de sista dagarna.
Nu är det iaf dags för mig o sova för natten.
Lite uppdatering fick ni.
Hoppas ni kikar in ibland ändå att det ekar tomt av nyheter. :)


GOD NATT kära ni!!



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.