onsdag 5 december 2012

Usch

Usch, usch, usch för dessa sjukdomar. Jag är så trött på skiten.
Alla vi är dåliga eller halv dåliga. Andreas ligger fortfarande till sängs. Jag har blivit dunderförkyld o Elliot fått hög feber o likaså Albin, han har fått hosta. Så de blev vårdcentralen för han idag. Fick hosta medicin så hoppas hsn kan få mildare hosta efter de.


Igår blev det lite gjort för Albins skull. Vi julpysslade lite med apelsin o nejlikor.
Stackarn har inte fått leka med nån sen vi kom hem.
Han är rastlös pojken:(
Så orken tog till o pyssla lite med han.
De tyckte han va kul.

O tjusigt blev de me. Ännu mera julkänsla i hemmet.


Idag är det mera måsten som måste göras.
In till stan o fixa de sista till bröllopet.
O äntligen få mitt hår fint till på lördag.
Jag är skön värd en liten pyssla om mig dag:)



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.