onsdag 13 mars 2013

Hemma dag

Ok, jag blev inte så mycket bättre på p skriva mer. Allt annat med jobb, hemma fix , tvätt, mat o allt som ska göras så hinner jag knappt med själv:)

Men idag så är det VAB dag här hemma. Elliot krånglade i flera timmar inatt o är snorig o hastig så det blev o vara hemma idag.
Albin är inte heller helt hundra. Han har suttit i soffan hela morgonen. Lilla pluttisar.
Så idag är det en hemma dag. Bara mysa o vara. Självklart en massa måsten när man väl är hemma en hel dag me. Tvätten svämmar över i halva källaren så den ska jag försöka tvätta bort idag. Aldrig någon vila. Men på ett sätt gillar jag de. Man blir inte slö o sätter sig i soffan hela tiden. Utan man gör något .
Jag plockar mer än gärna upp efter barnen. Det är dom som gör våra dagar värdefulla.



Igår hade jag pompDeLux barn klädparty här hemma . Himla trivsamt med alla dessa partyn. Jag gillar de.
O PompDeLux har ju så himla fina kläder. Blev lite kläder till barnen.
Ett öar mysbrallor till Elliot, ten Hood tröja till de var, en t-shirt till Albin, en fleece till de var. Så jag tror de kommer bli nöjda.


O plus att jag också fick två presenter igår. Av Mina underbara vänner Sandra o Co., o Emilia.
Den fina krukan fick jag av Sandra. O den underbara årskalendern med Ernst på framsidan av Emilia. :) hihi
Emilia HATAR nämligen Ernst, o jag älskar Ernst.
Tänk nu Emilia, nu har du sponsrat Ernst framgång. De gör dig nog gott i själen :)


Nu lite mer hängning. O tvättning av all denna tvätt.


Längtar till ikväll mer. För då är det påskpyssel hos Frida :) fin fint .



På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.