torsdag 14 mars 2013

Påsk pyssel

Blev en hemma dag idag me.
Elliot fick feber inatt, men var pigg o glad på morgonen.
Men helt plötsligt efter frukost blev en helt seg.
Petra har varit här på f.m , så han låg i Petras knä hela tiden o myste.
Nu sover han för andra gången idag. Hoppas han blir piggare snart.


Vi passade på o PÅSKpyssla när Elliot sover.
Albin tyckte de va så roligt. Vi målade på gammla påsk ägg o satte lite fjädrar på Albins. Jag o petra målade våra vita. Jag tänkte jag skulle pynta de senare ikväll. Men lite spetsande o fjädrar. Får se om de blir tjusigt.
Visst blev Albins ägg fina ?!


Det var påskpyssel igår hos Frida me.
Jag dekorerade små ägg.
Först blåste jag ut allt innehåll i ägget. Jädrans så jobbigt de va.
Sen så limmade jag på fjädrar o satte i en tråd. Ifall jag vill hänga dom i riset sen.
Ja, de va de ända påskpyssel jag hann me.
Trevligt hade vi iaf.


Det är verkligen kul o pyssla. Kanske blir mer idag. Vi får se.




På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.