tisdag 19 mars 2013

Sjuk o sjuk

Att alla dessa vinter sjukdomar aldrig tar slut.
Jag är fortfarande hemma med sjuk Elliot.
Han hade sin maginfluensan länge. Han blev frisk i söndags. Äntligen,,
Nä, men då börjar vi på nästa sjukdom , ögoninflammation. Eller något liknande. Han är röd sprängd o svullen, men inte geggig. Så vet i sjutton.
Så är det inte värre imorgon hoppas jag att gå till jobbet iaf.


Men har hunnit med en del idag.
Jag o Elliot åkte iväg till Bomsterlandet o kikade på påsk pynt. Men det var riktigt dåligt utbud på de. Så det blev bara 2 ägg o 3 påsar påskfjädrar . Inget att hurra för.

Men som jag sagt förr -"allt finns i TABERG "
Efter att jag hade tränat svängde jag in på Tinas blommor o hittade så tjusiga ägg. Jag blev lite kär ii dom. Så himlans fina. Skulle vilja ha framme de hela tiden.
O så hittade jag en härlig vit fjäder krans . Också en favorit.
Hade ju igentligen inte behövt åka utanför Taberg för att hitta de jag sökte :) hihi.
O så hann jag baka bullar efter träningen. Mycket bra.


Börjar bli lite påskigt här inne. Mysigt !!! Ska piffa ännu mera tror jag :)



På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.