måndag 4 mars 2013

Leilasgeneralstore

Jag har hittat en ny favorit sida.
De som känner mig vet att jag älskare o baka. :)
O en av min favorit för inspiration är såklart Leila Lindholm.
Hennes recept är helt underbara o bakprogrammen hon har på tv är kanon.
O självklart, vem vill inte ha hennes kök/inredning hon har i sina tv program. Jag vill gärna ha ALLT.

Hon är allt en bra inspiration nu till all renovering vi ska göra. Vi ska riva kök o hela truddelutten. O köket är lite av mitt viktigaste rum. Så där vill jag ha de som jag vill ha de :)

Så därför var det perfekt när jag hittade hennes nätbutik www.lielasgeneralstore.se
Finns en massa tjusigt som jag vill ha.



Kika in ni me. Ni kommer vilja ha MYCKET. Farligt :)



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.