söndag 12 maj 2013

Brocant'e Lifestyle

Söndag O solen skiner. Men de betyder ändå att renoveringen är på G här hemma.

Pappa O Andreas håller på för fullt med att riva upp golvet i vardagsrummet.
Går framåt. Snart kanske vi har ett varmt O skönt golv igen :)


O när vi äntligen är klara i vardagsrummet ska jag piffa så fint jag bara kan.
O är inne O kikar på en massa fina sidor på nätet . Hittat inredningsgrejer som jag vill ha.

Står ju på torget varannan vecka O där står denna underbara butik Brocante lifestyle O säljer sina grejer.
Deras stor butik ligger i Örserum. Har faktiskt aldrig varit där, ska minsann ta mig dit O kika i sommar.
Har hittat deras hemsida nu som man kan köpa grejer O möbler. Jätte fina saker.
Finns ju så mycket roligt på nätet man kan hitta . Allt går verkligen O köpa.

Kommer bli många köp på nätet framöver hoppas jag :)

Kika in på Brocantes hemsida.
www.brocantelifestyle.com





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.