torsdag 23 maj 2013

Jordgubbe

Jag har fått en liten söt jordgubben på plantan jag planterade i lördags. Eller det är Albins O Elliots egna lilla jordgubbs planta :)
Inte dåligt att få en gubbe på en vecka.
Undrar om den smakar gott. Har hört att såna enplantor inte smakar lika gott som vanliga hederliga lands plantor.
Jaja, de återstår ju O se.


Imorgon fredag. ÄNTLIGEN !!
Blev ju lagom besviken idag när jag vaknade O trodde de va fredag.
Den är ju inte så rolig.
Imorgon vet jag ju då iaf att jag vaknar upp till en härlig fredag :)

I helgen blir det en massa kalasande.
Mamma fyller år IDAG !!
GRATTIS ÄLSKADE BÄSTA MAMMA !!
Att jag är glad att du är min mamma <3

Sen är de 30 års firande för en vän. Gammal gubbe nu M :)
Ska bli trivsamt.

O på söndag kalasar vi för alla underbara mammor här i världen. :)
Pikade Barnen ( såklsrt andreas ) om något de kunde ge sin älskade Mamma .
Fast jag nöjer mig självklart bara med att de finns , O att just jag är deras mamma.


Gud så blödigt de blev nu. Dags jag lägger av nu O går O lägger mig.

God natt alla!!!



På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.