söndag 12 maj 2013

Händer massa

Sjukt dålig uppdatering, jag vet !!!
Har hört att jag blivit sjukt dålig. Men titta nu ni.
Men blir tyvärr sådär när vardagen börjar igen, med jobb, hem , RENOVERING , O familjen.
Mycket som ska hinnas med.


O nu som sagt har vi VERKLIGEN påbörjat våran renovering på riktigt.
Vi ( de vill säga Andreas) har hunnit med O gipsa, spacklar, slipat O satt in våran fina altandörr O vardags rummet. Blev så jädrans bra. :)
Så nu är det lite mer fix på väggarna kvar sen är det gå på golvet.
Vi skulle riva det imorgon men Andreas rygg strejkar ordentligt.
Så kanske blir jag O min pappa som får slita imorgon ist.


Ja, annars har det hänt en massa men se orkar jag inte skriva.

Kommer nog bli mycket renovering O inredning framöver.
Men jag ÄLSKAR de. Det är det jag går O tittar på hela tiden.
Oooooo, så fint de kommet bli när det är klart.



På återseende <3















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.