tisdag 28 maj 2013

Helgen

Haft en bra O händelserik helg.
Massa sakerna göra O MASSA saker kvar.

Har renoverat O renoverat fixat i trädgården O fixar i trädgården O lite av de båda ännu mer.
Har lagt ut all sten/singel på garageuppfarten.
Flyttat O planerat för framtida altan, lagt i några ton singel i grunden på huset, O Andreas har byggt en stor O fin sandlåda till barnen. Nu fattas bara lite sand till dom.
Jag klippte O trimmade gräset igår. De va på tiden kan jag säga. Va så långt så jag tom behövde klippa 2 ggr.
Elliot var så rädd men ändå exalterad när jag klippte. Han skrek inte, men höll händerna för ögonen under hela klippningen. Sötis !!!


Vi har också hunnit med fotbollsträning för Albin på lördags morgonen. Alltid lika roligt.
De leker iof me än O spela fotboll. Men detr de som är charmigt. De ska ju va en lek :)


Hann också med en riktit rolig O gale. 30 års fest. ; )
Tusen tack Åsa O mArtin för en oförglömlig 30 års skiva.


Var ju också mammornas dag i söndags.
Blev uppvaktad med ett fint halsband där det stod " Älskade Mamma" på brickan.
Så himla tjusigt O den ska jag alltid bära med mig.
Tack mina älskade små barn.
Jag är en lycklig mamma som får vara mamma till er två.
Ni förgyller vårat liv.
Jag älskar er mer än det går att beskriva.
<3
Va skulle vi göra utan våra små busiga O gosiga pojkar.




Nu är det redan tisdag. O denna dag har också bestått Av trädgård arbete O planering av våra kaotiska trädgård.
Jag är galet trött O avslutar nu med att säga god natt.
En ny arbetsdag imorgon.



På återseende <3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.