torsdag 3 juli 2014

Fix O fix

Vilken dag. :) verkligen lite halvt fullt upp hela dagen. Väldigt skönt tycker jag att man har O göra när det är så dåligt väder.

Jag O barnen började dagen med storhandling inför semestern. 
De älskar Att följa med O handla så idag fick de båda följa med.
De var hårda regler innan vi klev in O affären så de sköte sig faktiskt himlans bra.
Bra O säga till hur man ska bete dog i butikerna innan man går in. Idag gick de bra , men kan ju lova att de inte alltid går bra ändå. :)
Idag blev de iaf belönade med en liten åktur på bilen utanför. Uppskattat.

Efter middag O lite vila åkte vi O kikade på bänkskiva till köket.
Attans så bra de kommer bli när det är klart. Är nöjd med mitt val av skiva.
Blev en valnöt. Passar bra i allt de ljusa.


O nu har jag satt ner röva i soffan för O kika på min älskade Ernst.
O så fint hus han fixar. Han kan han Ernst. 
Eller va säger du Emilia ?? :)
Som du säkert ALLTID säger. De ord du ofta yttrar.
" I det enkla bor de vackra" 
Amen !!! Hahaha


Hoppas ni alla har en bra torsdag kväll.


På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.