torsdag 31 juli 2014

Visingsö O Gränna

Blev en fantastiskt mysig dag till Visingsö O Gränna idag.
Solen lyste hela dagen. Jag som trodde de skulle vara kallt hade på mig LÅNGBYXOR O höll på O svettas ihjäl. 

Vi började dagen med att åka Remmalag. Så kul de va. Fick lite historia berättelser O se mycket av ön ändå den timmen vi åkte. Kul att åka något annat än bil på utflykter.
Bilen tog vi runt sen senAre. Kändes lite överkurs med cykling för mig som höggravid. Va fasen jobbigt O bara sitta i bilen :)

Efter rundtur på Visingsö åkte vi över igen till Gränna O gick lite.
Mest bara för att kolla på polkagris tillverkningen O köpa hem oss några såklart.

Kul de är med dessa små utflykter. 
Nu är jag helt slut efter en sån här dag. Kan verkligen erkänna att de är jobbigt att vara tjock nu. Pjuu!
Men de är sommar O barnen älskar ju utflykter. Så va gör man inte.
Nu ska jag iaf sova så gott de går.
Imorgon är en ny dag :)


På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.