måndag 28 juli 2014

Härliga dag

Idag blev det en sväng till sommarstugan. Som sagt den ligger endast 5 min frön vårat hus, så dit åker man ofta när solen skiner.
Men nu va de länge sen. Lika härligt O avslappnande varje gång. 
Jag kan säga de tusen gånger om, JAG ÄLSKAR DENNA STUGA <3

Blev en massa bad både för mig O barnen. Barnen är som galna i vattnet. De bara älskar att hoppa från bryggan. 

Imorgon blir det samma härliga häng i stugan.
Solen ska skina, så då åker ju dit.

Albin O pappa A åkte ut till Tenhult på tu man hand O fiskade. Att han va glad Albin.
Medans brorsan fick fiska , fick jag locka Elliot ned mys O lite godis denna måndag.
Är de semester så är de :)

Nu dags O somna gott efter en heldag ute i sol i värme. 


På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.