lördag 12 juli 2014

Hemma igen

Ja, nu är man hemma igen i mitt Taberg.
Men fy tusan va vi alla längtar tillbaka till semestern.
Låter som vi tror vi vart utomlands . Men de va verkligen så fantastik både stället O sällskapet att vi längtar massa tillbaka. Ingen av oss ville att Österlen semestern redans skulle vara slut. :)


Men väl hemma börjar sysslorna.
Så idag va de upplockning av alla saker O kläder från veckan. Lite städning O fixning inne o ute. 
Middag hos Farmor såklart efter en vecka borta.
Gott !!
O kusin Olle var där. Ooooo, så söt Albin O Elliot var mot han. De matade han O verkligen gullade. 
Nu vet jag att Albin O Elliot kommer bli perfekt storebröder.
Sötisar !!!


O nu ikväll har vi varit hos mormor O morfar på grillat. Spontan grillat :)
Grillkvällen slutade i pysselkväll för oss vuxna.
Jag som älskar O pyssla. Andras O mamma testade O göra de där populära armbanden .
O jag virrade tråd runt en flaska. Super smidigt pyssel O kul att de går O göra på så många olika sätt. Jag gjorde en rosa O vit flaska. Satte dit ett ljus O lite spets and. Tycker de blev super sött. Enkelt O sött :)


En kväll till ända. Nu kallar sängen.




På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.